Hjälp
Har du en fråga?
Clarins svarar på alla dina mest angelägna frågor i sina FAQ:
Beställningar, returer och leveranser, lojalitetsprogram, mitt konto, produkter och varumärke, ansvarsfull skönhet.
Vanliga frågor
“
Har min beställning bekräftats?
Strax efter att du fått meddelandet att din betalning har godkänts, får du en e-postbekräftelse av din beställning till den e-postadress du har registrerat på Clarins webbplats...
LÄS MER
“
Vad har ni för returpolicy?
Har du ändrat dig? Det är viktigt för oss att du är nöjd, och vi låter dig gärna returnera din beställning utan kostnad...
LÄS MER
“
När levereras min beställning?
Du måste beställa före kl. 15 för att beställningen ska skickas samma dag. Efter kl. 15 skickas beställningen nästa arbetsdag...
LÄS MER
“
Går det att få prover?
Vi kan inte skicka prover direkt till dig per post. Men du kan upptäcka våra produkter: ...
LÄS MER
“
Hur fungerar lojalitetsprogrammet?
Om du har skapat ett konto ppå www.clarins.se och är inloggad när du gör en beställning på siten får du automatiskt 15% rabatt på alla produkter, varje gång du beställer. Dessutom tjänar du bonuspoäng för framtida köp....
LÄS MER
“
Hur kan jag dra nytta av aktuella kampanjerbjudanden?
För att ta reda på våra aktuella erbjudanden, se avsnittet "Specialerbjudanden" på vår hemsida. Där hittar du alla villkor för att dra nytta av våra erbjudanden. Observera: kampanjer tillämpas på din varukorg...
LÄS MER